Deze krijg je er zo bij
Drie kosteloze extra’s voor een stressvrij en succesvol brand- of printtraject.
Mijn eerste werkervaring was bij Optiek Dutrannoit, daar heb ik niet alleen geweldige collega’s ontmoet, maar ook het plezier van een geweldige Client Journey ervaren. "Een uitmuntende service voor een aangename klantenervaring" is daar de gouden regel. Nu mag ik zelf mijn eigen klanten verwennen en mik ik op een stressvrije samenwerking en succesvol resultaat. Daarom bied ik deze drie essentiële diensten aan zonder extra kosten: correctierondes, drukwerkbegeleiding en aftersales service.
1 | Vanzelfsprekende Correctierondes
Jouw bedrijf, jouw project! We slaan de handen in elkaar om jouw merk of boodschap te visualiseren. Na onze strategische kick-off call & moodboard fase zitten we meestal al op dezelfde golflengte. Omdat het toch mogelijk is dat het ontwerp niet meteen DAT is, krijg je sowieso de kans om bij te sturen . Zo krijg je niet één, maar twee correctierondes per fase in het project zonder dat je er voor moet bijbetalen.
In zo’n correctieronde bundel je jouw feedback om zo details te gaan finetunen . Uit ervaring weet ik dat twee correctierondes in 95% van de gevallen volstaat om het ontwerp te bereiken dat echt de juiste uitstraling heeft voor jouw onderneming.
Full disclosure! Voor een derde correctieronde reken ik wél extra kosten aan. No worries, indien dit nodig zou zijn herinner ik je er op voorhand nog eens aan.
2 | Geen Stress bij het bestellen van drukwerk
Het bestellen van je ontwerp bij de drukker kan een stressvolle ervaring zijn, vooral als je niet bekend bent met het vakjargon en de technische details van de drukwereld. “Aflopend, quadri, wablieft?” I’ve got your back!
Jouw project verdient het om op de best mogelijke manier tot leven te komen; de juiste papiersoort, kleurinstellingen en afwerkdetails… Studio Otchi werkt samen met verschillende drukkerijen en neemt jou mee in het beslissingsproces. De bestelling zelf? Die is reeds gebeurt, het enige wat jij moet doen is vol spanning afwachten op dat ene pakketje!
3 | 30 dagen Aftersales service
Jouw avontuur begint pas na het afleveren van de finale bestanden. Daarom is het vanzelfsprekend dat ik nog steeds beschikbaar ben om je te ondersteunen. Misschien zit je met vragen over het gebruik van je bestanden of de verschillende bestandstypes. Eventueel heb je graag wat meer duidelijkheid over de licentie van je lettertypes. Daarom bied ik gratis klantenservice aan gedurende de eerste 30 dagen na de levering van je ontwerp.
It’s simple: jouw tevredenheid en succes zijn mijn topprioriteit, en ik ben er om je te ondersteunen op elk moment van je traject. Je staat er niet alleen voor.
Conclusie
Bij Studio Otchi draait alles om een aangename klantenervaring, daarbij wil ik van jouw project gewoon een succes maken. Daarom bied ik deze drie diensten zonder extra kosten aan. Je krijgt twee correctierondes om jouw project te perfectioneren en ik neem de stress weg bij het bestellen van je drukwerk. Daarnaast kan je na aflevering van de finale bestanden nog 30 dagen rekenen op ondersteuning. Zo kan je zeker het maximale halen uit jouw project.